شناسهٔ خبر: 63785 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی بهترین برندهای تولید کننده اجاق گاز و فر ایرانی

معرفی بهترین برندهای تولید کننده اجاق گاز و فر ایرانی

یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل آشپزخانه اجاق آشپزخانه است که به آن اجاق گاز نیز گفته می شود. این وسیله که اصلی ترین وسیله برای پخت و پز به شمار می رود، به حرارت مستقیم متکی بوده و گاهی اوقات دارای محفظه ای به نام فر است. در گذشته اجاق گازها با سوزاندن چوب یا زغال غذاها را گرم می کردند. اما امروزه اجاق گاز از گاز و اجاق های الکترونیکی از برق برای انجام فرآیند پخت و پز و گرم کردن غذاها استفاده می کنند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که اجاق گاز و فر تولید می کنند. بر خلاف باور بسیاری از افراد، اجاق گازها ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از نظر عملکرد و کارایی نیز در رتبه و جایگاه خوبی قرار دارند. برای خرید یک اجاق گاز مناسب و خوب باید به موارد مختلفی چون جنس بدنه و رویه گاز، برچسب انرژی، برند تجاری، گارانتی و ضمانت پس از فروش و ... توجه کرد. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از مطرح ترین برندهای ایرانی تولید کننده اجاق گاز و فر را معرفی کنیم.

شرکت تولیدی اجاق گاز مهیار گاز

یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای تولید کننده اجاق گاز ایرانی، برند مهیار گاز نام دارد. اجاق گازهای تولید شده توسط این برند از قطعات استیل بگیر و استیل نگیر تایوانی و سر شعله های ایتالیایی ساخته می شوند. این کارخانه از استیل مرغوبی برای تولید اجاق گازها استفاده می کند و انواع مدل های اجاق گاز (اجاق گاز فردار، اجاق گاز طرح فر) و فرهای توکار را تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.

شرکت تولیدی سینجر گاز

شرکت صنعتی سینجر گاز، دیگر مجموعه تولید کننده اجاق گاز مبله و فردار است که در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت توانست خیلی زود جایگاه خود را در بازر پیدا کرده و به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. اجاق گاز ۵ شعله مدلstar  و اجاق گاز ۵ شعله مدل دو فر از جمله مدل های پرطرفدار و پرفروش برند سینجر گاز به شمار می روند. این اجاق گازها دارای شبکه چدنی با ضربه گیرهای سیلیکونی بوده و به فندک مشعل های فوقانی، گریل و فر و همین طور کلید سلکتور جهت استفاده از جوجه گردان فر مجهز هستند.

شرکت تولیدی استیل البرز

از دیگر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی که محصولاتی از جمله سینک ظرفشویی، هود و اجاق گاز و فر تولید می کنند، شرکت تولیدی استیل البرز نام دارد. کیفیت محصولات این شرکت به قدری بالا است که این کشور در حوزه صادرات نیز فعالیت داشته و علاوه بر بازار داخلی، محصولات خود را به بیش از 40 کشور جهان در خاورمیانه، خاور دور، کانادا، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه نیز صادر می کند.

شرکت تولیدی اخوان جم

کارخانه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در سال 1348 آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات ساختمانی را تولید می کرد. پس از مدتی فعالیت خود را گسترش داده و در زمینه تولید محصولات خانگی چون انواع سینک های ظرفشویی، هودهای آشپزخانه و انواع اجاق گازهای مبله، رومیزی، استیل، شیشه‌ای و انواع فنرهای گازی و برقی نیز شروع به کار کرد. امروزه این برند به یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت ایرانی تبدیل شده است.

از آن جایی که این وسیله اهمیت بسیار بالایی در میان لوازم خانگی دارد و در صورت بروز مشکل و خرابی فرآیند پخت و پز مختل می شود، تعمیرات اجاق گاز و فر امر مهمی بوده و باید برای این کار به سراغ کارشناسان باتجربه و متخصص بروید. تکنسین های ویرا سرویس با بهره گیری از نیروهای دوره دیده و ماهر قادر به تعمیر انواع اجاق گازهای ایرانی و خارجی بوده و برای بهره مندی از خدمات و دریافت مشاوره تنها کافی است با شماره تلفن های 021-33555616 و 021-33444165 تماس بگیرید. ویرا سرویس دارای خدمات اعزام تعمیرکار به محل بوده و تیم کارشناسی ویرا در اسرع وقت در محل حاضر شده و نسبت به عیب یابی و تعمیر اجاق گاز شما اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما